Ik kan het me nog al te goed de reclames van de Biostabil. Het is een tijdje geleden, maar elk verkoopprogramma was dit product aan het promoten. Het kwam voor mij niet echt geloofwaardig over, ook al was ik niet de doelgroep. Ik denk dat de doelgroep mensen boven de 30 zijn. Het product zou voor evenwicht zorgen in het leven etc. Ik vond het een slap verhaal, omdat dezelfde tekst vaak werd herhaalt en het vertelt werd door Amerikaanse mensen.

De Biostabil zorgt voor een sterk magnetisch veld en brengt de spanning in uw lichaam in balans. De Biostabil 2000 is een draaiende hanger met 2 kanten, waarop aan beide zijden het Yin-Yang symbool is aangebracht met een + en – teken. De Biostabil neemt altijd automatisch de juiste positie in op het lichaam.

Een teveel aan positieve spanning kan vaak de oorzaak zijn van vele chronische klachten zoals slapeloosheid, ontstekingen, hyperventilatie, hoge bloeddruk en vele andere klachten. Als u een teveel aan positieve spanning heeft, draait de Biostabil hanger en neemt deze spanning op. Tegelijkertijd zal de juiste hoeveelheid negatieve spanning worden aangevuld.

Een teveel aan negatieve spanning kan de oorzaak zijn van vermoeidheid, moedeloosheid, weinig of geen sex, vermoeide ogen en ook hoofdpijn. In dit geval draait de Biostabil hanger en neemt deze spanning op. Tegelijkertijd zal de juiste hoeveelheid positieve spanning worden aangevuld.
Ik heb gekozen voor de Biostabil, omdat er veel reclame over dit product werd gegeven. Ik irriteerde me eigenlijk heel erg aan. Ik zapte dan ook meteen weg. Toen las ik op internet dat het product is onderzocht door Radar en de Technische Universiteit Delft. Uit dit onderzoek blijkt dat het zeer onwaarschijnlijk is dat de hanger een positieve invloed heeft op de gezondheid en dat het lastig om de Biostabil serieus te nemen.
0 Responses

Een reactie posten